زظ

1.  مدیریت تولید: این نرم افزار به شما امکان می‌دهد تا مراحل تولید، از طراحی محصول تا تولید نهایی را به صورت دقیق و کارآمد مدیریت کنید. می‌توانید مواد اولیه، نیروی انسانی، و تجهیزات مورد نیاز را برنامه‌ریزی و کنترل کنید.

 

2. مدیریت فروش: با این نرم افزار، می‌توانید فرآیند فروش را از ثبت سفارشات و پیگیری آن‌ها تا صدور فاکتورها و پیگیری وضعیت پرداخت‌ها به راحتی مدیریت کنید.

 

3. مدیریت انبار: سیستم موجود در این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا موجودی کالاها را به صورت دقیق نظارت کنید. می‌توانید وضعیت موجودی، ورود و خروج کالاها، و سفارش‌های باز را به صورت لحظه‌ای پیگیری کنید.

 

4. حسابداری کامل : نرم افزار حسابداری شرکت تولیدی سارب، امکانات حسابداری کاملی ارائه می‌دهد. از جمله ثبت سند، تهیه گزارش‌های مالی مختلف، مانند صورت سود و زیان، ترازنامه، و صورت جریان وجوه نقد، را فراهم می‌سازد.

 

5. گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل : این نرم افزار قادر است اطلاعات جمع‌آوری شده را به صورت گزارشات جامع و قابل فهم ارائه دهد. این گزارش‌ها به مدیران کمک می‌کنند تا وضعیت کنونی شرکت را بررسی کرده و تصمیم‌گیری‌های بهتری انجام دهند.

 

6. امنیت و دسترسی کنترل شده : این نرم افزار امنیت بالایی را برای داده‌های شما فراهم می‌کند و امکان دسترسی به اطلاعات را با توجه به سطوح مختلف دسترسی کاربران، کنترل می‌کند.

 

به طور کلی، نرم افزار حسابداری شرکت تولیدی سارب، یک ابزار قدرتمند و جامع است که امکان مدیریت کامل و کارآمد تمامی جنبه‌های عملیاتی شرکت تولیدی را فراهم می‌کند و به بهبود عملکرد و سودآوری شرکت کمک می‌کند.

ویژگی های نرم افزار شرکت تولیدی سارب

نرم افزار حسابداری شرکت های تولیدی سارب دارای تمامی ویژگی های لازم یک نرم افزار حسابداری را دارا می باشد . در ادامه به چند نمونه از این ویژگی ها اشاره میکنیم.

انبار:

  • معرفی انبار به تعداد دلخواه، امکان تعریف مراکز و شعب
  • امکان تعریف  انواع فرمول های تولید
  • توانايي تعريف انبارهاي پيش خريد، و رويت موجودي آنها در هر لحظه
  • توانايي به اشتراك گذاري انبار براي مراكز و شعب
  • امكان تخصيص بخشي از موجودي انبار به يك مركز يا شعبه
  • امكان تعريف چندين سطح گروه بندي كالا
  • معرفی كالا با جزئيات فني، واحدهاي اندازه‌‏گیری ، باركد، سريال، حد سفارش، حداقل مقدار، وزن، حجم و ....
  • مشاهده کاردکس هر کالا به تفکیک انبار در هر زمان برحسب واحدهای مربوطه
  • نمايش موجودي واقعي و غير واقعي در هنگام فروش
  • انتخاب روش قیمت گذاری ( میانگین،FIFO، LIFO)
  • کنترل موجودی ریالی انبارها از طریق مقایسه با سیستم مالی
  • معرفی موجودی اولیه، حداقل و حداکثر موجودی و حد سفارش برای هر کالا در هر انبار و صدور رسید و حواله مرتبط با عملیات به صورت خودکار و ایجاد سند مالی مربوط به عملیات به صورت خودکار.
  • امكان ثبت ورود و خروج كالاها با سريال
  • گزارش کالاهایی که به حد سفارش ، حداقل یا حداکثر موجودی رسیده‌اند.
  • انجام عملیات ورود/خروج کالا ، انتقال بین انبارها .
  • امکان انجام عملیات مقداری و مشاهده گزارشهای مقداری و بدون ارزش ریالی ( کاردکس کالا، موجودی کالا، گردش کالا و … ).
  • امکان انجام هرگونه جستجو و فیلترینگ روی کلیه اقلام اطلاعاتی ( نام کالا،کد کالا، بارکد کالا، نوع کالا، … ).
  • کنترل دسترسی کاربران به انبارهای مختلف.
  • گزارشات متنوع از کلیه رویدادهای مربوط به گردش کالا، به تفکیک کالا و انبار و طرف حساب، در محدوده زمانی دلخواه.
  • گزارش کالاهای راکدو بلا استفاده
  • گزارش ریز عملیات انبار ( مقداری و مقداری – ریالی ) در هر محدوده زمانی.
  • گزارش مبسوط انبار گردانی بر اساس شمارشهای اول تا سوم با امکان صدور رسید/حواله اصلاحی.
  • امکان استفاده از بارکد در کلیه فرمهای عملیات انبار و  جستجوی کالا بر اساس نام، کد، بارکد، شماره قطعه یا مشخصه کالا.

حسابداری :

  • معرفي گروههاي مختلف حساب و ماهيت آنها ( دارائي ، بدهي ، سرمايه ، درآمد ، هزينه و …. )
  • تعریف سرفصل حساب هاي هر سالمالی
  • تعریف مراکز هزینه و جداسازی دفاتر حسابداری هر کدام از مراکز
  • قابلیت صدور سندحسابداری به صورت دستی و اتوماتیک
  • صدور سند حسابداری، در حالت موقت و امکان ویرایش تا قبل از دائمی کردن سند
  • توانایی تجمیع اسناد حسابداری و گزارش از آنها
  • امكان مشاهده گردش و مانده حساب هر سطح از حسابها ( گروه ،  كل ، معين ، تفصيلي ) هنگام صدور سند حسابداري بدون احتياج به خارج شدن از سند
  • توانایی ثبت سند از طریق فایل
  • قالبهای چاپ مختلف برای هر سند
  • مرتب سازي و قطعي كردن اسناد حسابداري طبق تاريخ و شماره سند
  • امكان كپي كردن اسناد حسابداري مشابه
  • بستن سال مالي به صورت خودكار و غیر خودکار
  • تهیه خلاصه سند حسابداری در محدوده ی انتخاب شده
  • تعريف مراكز هزينه و شعب در حسابداري
  • دارا بودن دفاتر مالي براي هر مركز و شعبه به صورت تفكيك شده و كلي
  • دارا بودن دفاتر روزنامه، کل، معين و تفضيلي
  • به روزشدن اتوماتيک، بعد از ثبت سند
  • گزارش­های متنوع از دفاتر، گزارش ريز از هر يک از حساب­های کل، معين و تفضيلی
  • گزارش­ از مانده­ حساب های  کل، معين و تفضيلی.
  •  گزارش از زير گروه­های حساب­ها و گزارش­های مديريتی و ...
  • تراز حسابهای کل، معین و تفضیلی بصورت دو، چهار، شش و هشت ستوني
  • توانايي تمام گزارش هاي مالي بصورت مجزا براي هر مركز يا شعبه
  • گزارش های مربوط به سود و زیان ويژه و ناويژه
  • گزارش سود هر كالا و هر فاكتور
  • ارسال sms مانده حساب مشتریان و بخش های دیگر حسابداری

ماژول های نرم افزار

شرکت سارب برای کامل کردن امکانات نرم افزار حسابداری شرکت تولیدی خود ماژول هایی طراحی کرده که مشتری ها می توانند در صورت نیاز آن ها را به نرم افزار خود اضافه کنند. در ادامه به چند نمونه از این امکانات اشاره میکنیم :

  • سیستم حقوق و دستمزد
  • سیستم تامین کنندگان و انبار بازرگانی 
  • سیستم فروش خدماتی
  • سیستم حسابداری و پیمانکاری 
  • سیستم Map و موقعیت جغرافیایی مشتریان و ویزیتور آنلاین 
  • نبارداری پیشرفته با سیستم پیغام صوتی
  • سیستم پخش سرد اندروید ویزیتور 
  • سیستم پخش گرم اندروید ویزیتور 
  • سیستم ارتباط با باسکول 

ماژول های نرم افزار

اپلیکیشن حسابداری سارب دارای ماژول هایی برای بهبود عملکرد نرم افزار است که در صورت نیاز می توان از آنها استفاده کرد و به نرم افزار اضافه کرد.

  • سیستم حسابداری و پیمانکاری
  • سیستم Map و موقعیت جغرافیایی مشتریان و ویزیتور آنلاین
  • انبارداری پیشرفته با سیستم پیغام صوتی
  • سیستم پخش سرد اندروید ویزیتور
  • سیستم پخش سرد اندروید ویزیتور
  • سیستم ارتباط با باسکول 

 

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم از ویژگی ها و مزایای نرم افزار حسابداری تولیدی صحبت کنیم. شما می توانید در صورت هرگونه سوال یا ابهامی با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

هشتگ ها #حسابداری

بالا